ՆԵՐԱԾՈՒԹՅԱՆ ՓՈԽԱՐԵՆ
Անգլերենի վերաբերյալ կան բավականին շատ ձեռնարկներ: Դրանցից մի քանիսը անձամբ ուսումնասիրել եմ: Լավ են գրված, քերականության բաժնով, վարժություններով, անհրաժեշտ բառարանով: Բայց միշտ ունեցել եմ այս հարցը. այն կարող է ապահովել բանավոր անգլերենի անհրաժեշտ պաշարը: Իսկ դպրոցներում շրջանառվող դասագրքերը պարզապես հասցվել են կատարելության: Բայց ես չգիտեմ մեկ շրջանավարտ, որը դպրոցական իր գիտելիքներով կարողանա ազատ հաղորդակցել բանավոր անգլերենով: Ի միջիայլոց սա բավականին լուրջ խնդիր է, սրանով մտահոգվել և շարունակում են մտահոգվել մեծ թվով մեթոդաբաններ: Մինչ օրս կան հարյուրավոր մեթոդներ օտար լեզուների արդյունավետ ուսուցման, բայց բոլորն էլ մնում են թերի ու անկատար:
Մասնագետները փաստում են, որ լեզվին տիրապետելու համար անհրաժեշտ է 3-5 հազար բառային միավորի և քերականության իմացություն: Այսինքն եթե դուք կարողանաք տիրապետել նվազագույնը 3 000 բառից բաղկացած բառապաշարին և իմանաք լեզվի հիմնական քերականական օրենքները, ապա դուք կարող կլինեք հասկանալ և բացատրվել ատյալ օտար լեզվով: Բայց իմ անձնական փորձառությունը ցույց է տալիս, որ բառապաշարային և քերականական անհրաժեշտ գիտելիքների առկայությունը բավարար չէ, անհրաժեշտ է ԲԱՆԱՎՈՐ ԽՈՍՔԱՅԻՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ: Այս բլոգի Բանավոր անգլերեն բաժնի նպատակը այդ կարողությունների զարգացումն է: Յուրաքանչյուր իմացած կան նոր յուրացվող թեան պետք է անպայմանորեն ամրապնդվի անդադար կրկնություններով: Եթե դուք սովորցիք 20 նոր բառեր, դա դեռևս չի նշանակում, որ ձեր բանավոր խոսքը արդեն հարստացավ, դուք պետք է այդ բառերը կրկնեք, օգտագործեք զանազան նախադասությունների մեջ, աշխատեք նախադասությունների արտասանության, արտասանության սահունության և տևողության վրա: Իսկ այս ամենի դիմաց պահանջվում է միայն հ ա մ բ ե ր ու թ յ ու ն:
---------------------------------------------------------------------------------------
1. ՎԱՐԺԱՆՔ Բառեր /10/
Pen-գրիչ,
book-գիրք,
bag-պայուսակ,
boy-տղա,
girl-աղջիկ,
cat-կատու,
car-ավտոմեքենա,
table-սեղակ,
dog-շուն,
pencil-մատիտ
Այս վարժանքի նպատակն է այս բառերով կազմել պարզագույն նախադասություններ:
Նմուշ` It is a pen. /Սա գրիչ է/, It's a pen.
This is a pen. /Սա գրիչ է/
Պետք է նախադասությունները կազմել տված հերթականությամբ, ապա` հակառակ հերթականությամբ: Վարժանքը կատարելիս հետևել ընդհանուր տևողությանը, այն չպետք է գերազանցի 10 վայրկյանը: Վերարտադրությունը հասցնել անգիր ասելուն:
It is a … This is a ...
Եթե ստացվեց փորձիր երկրորդ վարժանքը:
------------------------------------------------------------------------
2. ՎԱՐԺԱՆՔ
Նպատակն է` My և your բառերի կիրառում:
My-իմ, your-քո, ձեր
It is my … This is my ...
It is your … This is your ...
Նմուշ` It is my pen. Պետք է օգտագործել առաջին վարժանքի 10 բառերը:
Ընդհանուր առաջադրանքը կրկնել շուրջ տաս անգամ: Ջանալ it is -ի փոխարեն օգտագործել it's:
-----------------------------------------------------------
3. ՎԱՐԺԱՆՔ Բառեր /15/
Նպատակը` անձնական դերանունների կիրառում, to be բայի ներկա ժամանակով խոնարհում:
I – ես we- մենք I am. We are.
You- դու you- դուք You are. You are.
He- նա they-նրանք He is. They are.
She- նա She is.
It – սա, դա, նա It is.
a doctor-բժիշկ,
a teacher-ուսուցիչ,
a student-ուսանող,
a driver-վարորդ,
a painter-նկարչ,
a king-թագավոր,
a schoolboy-աշակերտ,
a schoolgirl-աշակերտուհի
Նմուշ` I am a doctor. You are a doctor. He is a doctor. և այլն
I am a teacher. You are a teacher.
Արագ և սահուն բանավորը ապահովելու համար պարտադիր է յուրացնել սեղմ արտասանելու ձևերը
I am - I'm we are - we're
you are - you're you are - you're
he is - he's they are - they're
she is - she's
it is - it's
Ուշադիր լինել, որ you're ձևը ճիշտ հնչի /ոչ թե յուըր, այլ յոր/:
- ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
- ԱՅԲՈՒԲԵՆԸ
- Aa տառի ընթերցումը
- Cc տառի ընթերցում
- Ee տառի ընթերցում
- Gg տառի ընթերցում
- Hh տառի ընթերցում
- ...................
- ...................
- ...................
- Rr տառի ընթերցում
- Ss տառի ընթերցում
- ...................
- Ww տառի ընթերցում
- Xx տառի ընթերցում
- Yy տառի ընթերցում
- Կից ձայնավորներ
- Այլ համակցություններ
- Որոշ բաղաձայների ընթերցում
- Spelling
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.